Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Saturday, April 21, 2012

Hero Of Mine


Assalamualaikum

Sambil mengunyah chewing gum aku menaip, Rasa macam free pulak hari ni (ceh, padahal hari-hari free). Rajin pulak aku menaip entry baru kali ni. Bukan apa, makin berusia, makin banyak benda nak fikir kan? *Bajet dewasa gituwww haha kay kay. Kau tahu, picture kat atas ni I'm without makeup kay? Saja ja cakap =,= Lerrr.. Actually aku terasa nak bercakap pasal boyfriend aku. Walaupon boyfriend titew takdew pown takap pasal titew.. Sedih wakkk. Kay kay skali lagi aku merepek. *Syuhhh syuhhh -,-

Mood bercerita aku dah datang. Kay kay, aku mengenali Ariff ni sejak dari tahun lepas (2011). STOPPPP! sebelum tu, aku nak bercerita pasai boyfriend aku ni. Nak baca tak? Tanak sudah! Kbye *protest =,= kay kay Nama dia Ariff Muzaffar bin Yusli. Dia orang Penang baq hang. Okay sambung, Aku kenal dengan dia dalam facebook. Eh eh, jangan salah faham. Saya bukan najwa letip kay? Saya orang biasa biasa ja. Yang ingin kan kebebasan didalam.... *Okay, stop it Koko! Tak dak maknanya hang nak bermonolog kat sini. Kay sambung, makin lama makin timbul perasaan suka tu. Sebab dia ni seorang penghibur yang baik. First time jumpa orang yang gila gila macam ni *Ohsem! Auwww.. Kay kay, jap g aku cerita dia ni macam mana kay?

Kebetulan:
Dimana namanya cinta, tetiba kebetulan lah pulak. Aku masuk belajar dekat UiTM Merbok Kedah. So, secara tak ketahuannya, sepupu si Ariff ni selang sebelah bilik dengan aku ja. Wahh, dekat giler dowhhhh *Panjangnya dowh aku. Sebelum tu selalu jugak terserempak, tapi tak bertegor. Lelama baru aku tahu dia adalah sepupu (Joe) Si Ariff bertuah ni. Dengan kesempatan itu (tak dak la amek kesempatan pon -,-) aku semakin rapat dengan Si Ariff ni. Dan tidak semenanya, kawan baik Si Ariff ni ada sorang, bilik atas bilik Joe. Kay, hubungan aku dengan Si Ariff semakin rapat, rapat dan rapat. :)

Selepas berjumpa dengan dia, bersembang, bercerita, meluahkan acececey :P hihi. Aku pon terima dia seadanya. Aku menerima dia sebab dia seorang yang lain dari yang lain. Why aku cakap macam tu? Padahal, Shahz Jaszle, Aaron Aziz, Fahrin Ahmad, Adi Putra dan Faizal Tahir tak dak kena mengena dengan aku pon. hihi kay, tu cuma gimik. :P Cara dia babe, cara dia buat aku tak pandang orang lain dah. Dia menghibur hati aku, dia funny, dia suka buat jokes, buat aku gelak sendiri, dia care pasal aku, paling suka dia ni memang respect kat aku. tak pernah nak berkasaq. Cepat ja cool, marah pon kejap-kejap ja. Percakapan pon tak dak maki hamun dan kesat-kesat. Kekadang salah aku pon dia yang mintak maaf. Itu tak bermakna aku ego kay? Dia jenis tak merungut. Buat ja apa patut. Dia ni pulak jenis bila nak bersweet gula gula dengan aku nih dia tak suka show kat public. Thats why kat facebook memang jarang lah nak jumpak perkataan 'love' tuh. tapi aku tak kesah. Janji aku kenal dia siapa. Sometimes perwatakkan comel dia tu terkeluaq siket. Just sweet baby. Dia ada empat jenis sweet setakat sekarang.

1) Sweet dalam mesej.
Alololoo, serious aku macam nak masuk dalam henpon ja dengan ayat-ayat dia tu. Ohsem bebeh.. COMELs kay! :P

2) Sweet on Call
Cara ni dia tak sama macam dalam mesej. Risau jugak kekadang aku dengan dia nih. Tah berapa alam dia ni. kihkih :D Bila bergayut dengan dia, part paling dia suka. Bukan aku suka kay? Dia! Introduction dia tu, mak aiii, boleh buat program Semanis Kismis kay. =,= Tu belom masuk main point dengan conclusion lagi. Conclusion memang tak sempat arh. Sepatah dua tetiba tut tut tut..super saver anda tamat, sila topup RM3 untuk selanjutnya. -,- Tapi kira sempat lah nak muahmuah ily imy. hihi :)

3) Sweet bila kami berdua
Phew phew, yang ni lagi buat aku melayang. Kekadang aku rasa kalau sesapa kawan-kawan dia yang selalu lepak dengan dia mesti tak sangka dia sepisis nih. Memang lain giler dowhhh *See, dowh aku memang panjang. Perlu ka aku cerita? Macam tak ja kan? Kay kay, biarlah kami berdua ja tahu. :P

4) Sweet bila bersama kawan-kawan lain
Time dengan kekawan dia slow la sikit dari berdua. Tapi, sweet dia tetap ada. Tak over la, tu macam desperate sangat. Dia ni bila dengan kekawan aku, dia memang suka buli aku. Siyesss, nak ja aku hentak-hentak kaki time tu. Ada ja dia nak sakat aku. Geram ! -___-'

Tapi itu lah yang aku suka pasal dia. Dia tak kesah apa aku nak buat janji tak buat yang tak tentu hala. Aku pon macam tu. Saling percaya dan jujur. Komunikasi memang penting. Cakap pasal komunikasi, Si Ariff ni memang banyak cakap. Kalau aku dok sebelah dia kan. Potpet potpet ja mulut dia. Tak penat ka sayang? Macam nak p pekop mulut ja.haha Then boleh pulak dia cakap aku ni yang kuat beletiaq. Siap angkat tangan tunjuk simbol potpetpotpet lagi tuh. -.-/ herhh

Kami jarang berjumpak sebab jarak kami jauh. So, tak boleh la jumpak sangat. Lagi pon  okay jugak, tak dak la berkepit ja. Aku ni rimas sikit kalau asyik berkepit ja. Bagi aku couple yang terlalu belangkas ni. Asyik mengikut je kemana. Nak bersama kemana saja konon. Nak tahu aktiviti kita sepanjang hari. Nak konkong bagai. Tah hapa-hapa. Macam desperate sangat ja. Macam orang nak curik ja kekasih kau tuh. Kahkahkah *Gelak besar. Buat relax sudah kay? Kalau ada jodoh menjadik jugak. Kalau tak, itu sudah takdir. :) Jarak bukan pemisah kan sayang? Kay, I love you <3

"Kita merancang Allah menentukan. So, sama-sama kita doakan kebahagian kita sendiri. Yang baik dari Allah SWT, yang buruk datang dari saya. Salam"

*Thanks for reading !

No comments: