Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Monday, May 30, 2011

I have a superb teeth.


Okey okey, aku bukan nak cakap gigi aku teratur or putih or bersih or watdehey! Aku nak cakap gigi aku macam gigi besi. Why aku cakap macam tu? Act aku pon baru perasan haha. Aku selalu bukak air tin dengan gigi. Aku tak reti bukak dengan tangan. Alamatnya, sampai esok kempunan nak minum air tin tuh. Huh? orang cakap aku pelik sebab bukak air tin dengan gigi. Hey you, what the pelik thing hah? Its cool right? haha. Then sekarang ni aku kerja butik pengantin kan? So, keja aku menjahit ja lah. Of course pakai benang dengan jarum. Aku selalu tarik jarum tu dengan gigi bila jarum terlekat kat kain. Nak tarik dengan tangan memang tak lepas la. Kadang-kadang jarum sampai patah. Terkebil-kebil aku kat situ jarum masuk mulut. Yaa, i know, memang bahaya. haha. Pekerja n bos kat situ sampai berkerut muka tgok aku tarik jarum dengan gigi. Dalam hati depa maybe berkata *what the hell with you Koko? haha Bila nak bukak plastik keropok, kerepek or something like that la.. Aku akan menggunakan gigi jugak. kecuali depan abg abg hensem. wahhh cover cun sial ! haha gila hang? Satgi depa kata aku gelojoh pulak. haha. okey pakai benda tajam :) Tapi ada satu jenis plastik yang susah gila nak bukak dengan gigi. Tebai gila plastik tuh. Tah hapa yang dia gunakan untuk buat plastik tu. Aku bukak dengan gigi tanpa memikirkan masa depan. Tersenggok-senggok aku sampai buleh bukak. Wahhh, tiba-tiba mak aku dok sebelah baik punya dia sua kat aku plastik tebai tuh suruh aku bukak.. Dia kata gigi aku macam drakula. What the.. ? haha Percaya atau tidak saya boleh bukak tudung botol air gas. Tau dak macam mana? Alaa, lebih kurang tudung botoi kicap kipas udang tuh. Yang kena bukak dengan pembuka botol tuh? Yeahhh saya tahu gigi saya hebat ! Sekian terima kasih.

P/s: Hargailah gigi anda selagi ia masih kuat ! (>_<) erkkk?

No comments: