Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Monday, May 23, 2011

Cinta Kita Di Menara Alor Star.


Hello beautiful and handsome ! Malam ni macam nak buat luahan perasaan siket la. Hehe malu pulak nak cerita. Aku sure cerita ni hampa tak tau. Sebab aku tak pernah langsung mention kat Facebook :) hehe Aku memang begini. Suka berahsia siket. Tapi lama kelamaan, aku habaq jugak. Okey, tajuk pon dah macam lagu melayu kita dah. Saja la buat gimik sikit. ahaa. Pengenalan aku dengan Mr.AZ melalui my former boyfie (myFB) ! haha. pengenalan macam hare dak? ouchhh! mencarot pulak. sorry :) Mungkin myFB ni macam geram kat aku kot. Tidak pon dia nak menguji kepintaran aku. Haha kat situ kita ada dua kemungkinan. Cup, cup ! sebelum aku teruskan. Hampa semua pon bukan knai myFB aku kan? heee, sahsah la hampa tak kenai sbb aku sikit pon tak pernah mention kat Facebook. See, aku dah cakap. Aku ni perahsia siket. :)) Okey sambong balik, *jangan nak melalut sangat. Aku dengan dia tidak apa apa-apa hubungan lagi. Haha lebih kurang scandal la. Tak declare apa apa pun. Jujur dan ikhlas dan serious dari hati aku terhadap Mr.AZ, aku suka cara dia, perwatakan dia, suara dia, senyuman dia. Alahaii, serious aku senang gila bila ada dengan dia. Dia tak poyo, tak cakap besaq, hormat orang tua, berbahasa bila cakap dengan orang, senang dengan semua jenis golongan, Dia hormat pendirian aku. Aku memang senang la dengan dia. Dia tak kesah kalau aku date dengan dia bawak kawan aku. Klu aku cakap bawak kawan, dia pon akan bawak kawan dia. Klu aku sorang, dia pon datang sorang. Banyak perwatakan dia buat aku tertarik dan memang aku suka! Dia memang baik bagi aku. Tapi, walaupon aku senang dengan dia. Aku tak boleh terima dia as My Lover and fall in love dengan dia.. tidak boleh sama sekali! Ada sebab-sebab tertentu yang menyebabkan kami memang tak boleh bercinta. Mind set aku just nak buat dia sebagai teman. Yaa..teman baik :) haha lebih tepat scandal :P *peace! haha Kami selalu 'date' kat Menara Alor Star. heee That's why lah tajuk aku bunyik macam tu. Menara Alor Star menjadi saksi pada malam hari kami dok ber'dating' kat situ. Malam last aku jumpak dia, adalah malam yang sangat indah okey. Kalau boleh nak ulang skali lagi. Macam keluarga bahagia kot. It’s a beautiful night, We’re looking for something dumb to do. Hey baby, I think I wanna marry you. auwww! Bruno Mars sat ! :) Okey, jangan nak menyanyi sangat koko oiii. Buat happy buleh?haha Ada malam tu, dia ada cakap dekat aku yang aku akan selamat selagi aku dengan dia. Weee, berbunga-bunga beb jantung ni. Yaa, memang betol. Aku rasa selamat bila ada dengan dia. Aku pon tak tau kenapa. Dan pada malam tu jugak, he put his arm around me for the first time. Cecey, tiba-tiba senyum sorang-sorang smbil type ni. :) Teringat time dia senyum. Weee, sumpah aku boleh jatuh hati tengok dia senyum. Lama-kelamaan aku kenai dia.. Dia semakin lain, semakin lain, semakin lain... And now, aku sudah tahu siapa dia. Yaaa, baru aku tahu apa tujuan dia sebenarnya. Okey, aku faham dan aku boleh terima semua ini. Aku ambil keputusan untuk angkat kaki. Aku tahu semua ni dari kawan dia yang bernama H****. Malam masa Zira dengan Gurl surprise birthday untuk aku tu. H**** ada called. Dia ajak aku jumpak dia. Then aku pon memang nak jumpak dia sebab nak tanya pasai Mr.AZ ni. Kami jumpak kat dataran. Atas pujuk rayu seorang gadis sunti nih. Maka si kawan Mr.AZ ni pon bagitau hal sebanarnya kat aku. Dia cerita dari A hingga Z. haha memang sesuai la A hingga Z. Macam nama dia kan? Now, aku dah stop contact dia sebab aku dah tau hal sebenarnya. Macam nak nangis ja malam tu. Tapi dengan kesabaran yang ada. Aku steady lah! haha cayalah Koko.. Aku kena kuat la bila dengaq berita sebegitu rupa kan. Sebanarnya complicated aku nak story pasai mamat nih. Dia kena duduk semeja. Minum kopi secawan dua dulu. haha Perkara ni pon terlalu peribadi kalau nak cerita pon. So, aku cerita yang mana perlu ja. Serious aku surprise dengan cerita Si H**** ni, memang patut pon sebab hari tu birthday aku. So, ni la hadiah birthday i yang you bagi kan? Okey bby, thanks :). Terlalu banyak perkara aku tak boleh story kat sini. Harap maklom. Hehe see, aku perahsia lagi. :)) Hanya aku dan dia sahaja yang tahu. Biaq la kami dua saja yang tahu perkara sebenar.. Ini melibatkan hati dan perasaan dan orang ketiga keempat kelima. So, keep it secret bebeh. Okey then, kepada Mr.AZ, i ada ucapan siket kat you. :) Semoga you berubah la ke jalan yang 'BENAR'. Ingat orang tersayang kat rumah tu. Jangan sampai kehilangan 'mereka'. Jangan la dok main perasaan gadis macam cek ni.HAHA :P Kalau la you terbaca blog i, harap you sedaq la dengan apa yang you dah buat. Jangan kerana perbuatan you, nanti you 'sakit'. Paham kot noh maksud i ni? I tak marah you, Serious, i memang tak marah you. Cuma sakit hati sikit ja :) tapi klu terserempak dengan you kat luaq. bibir ni masih boleh tersenyum lagi.. Tuhan dah tolong i dari lebih rapat dengan you. I bersyukur sangat. Kenangan kita tak banyak tapi berbaloi. Wahhh.. Bagi i, kenangan kita tu. I anggap sebagai pengalaman sementara nak dewasa ni kan.HAHA So, kepada para gadis comel di luar sana.. Berhati-hati la kat dunia ni.. Kenal hati budi seseorang tu dulu sebelum buat apa-apa keputusan. Dan aku telah belajar dari pengalaman ini :) Terima Kasih daun keladi.


ini lah Mr.AZ yang diceritakan tu. Sorry you, i TERupload pic you pulak. tapi jangan risau, i dah blur kan. So, tak ada sapa kenal you. Don't so panic my dear :) Your secrets, I hold tightly in my grasp. DON'T WORRY !

No comments: