Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Sunday, May 15, 2011

Hey Birthday Girl :)


Hai hai hai.. hari ni birthday saya. Wahh, excited habaq nih. Okey act, kami sambut awai 2 hari lah. Aku pon tak expect semua ni boleh jadi. Ini angkara Si Piah dan Si Odah la nih (zira & gurl). Ceritanya begini : Lepas balik kerja, kak long text aku. Kak long tu zira lah. Dia kata ayah dia hantaq dia kat Pizza hut sbb ayah dia tak percaya kata dia ni nak tidoq rumah aku. Memang dia tiap-tiap minggu akan tidoq rumah aku. Macam rumah kedua dia lah. Lagi pon hari rabu tu memang kami nk keluaq. So, dia text aku suruh jemput dia kat sana. Dia kata, takpa weh, aku blanja hang Pizza Hut. Dah alang-alang pak aku hantaq sini. Then dia dok buat serba salah kat aku sebab kena ambik dia. Buleh pulak dia dok buat tention kat pak dia. *hayon btoi hang ni Piah! :D haha. Then aku pon siap-siap la. Yang si Piah ni dok kalut text suruh cepat. Aku pon mintak kebenaran nak keluaq. Wahh, anak yang baik. *ceh, dah siap baru nak mintak kebenaran. kahkahkah :) hehe. Okey sambung, capai kunci dan broommmm ! (>_<) Setelah sampai, aku text piah. 'Ada mana?' Then dia called, 'Aku kat dalam ni, blakang-blakang sket'. Okey, aku sampai dengan senyuman yang menawan jugak lah. hoho ;p Aku sampai terus duduk. 'Lama dah hang dok tang ni?' Piah jawab, 'agak laa, dah sejuk makanan ni'. Kak Long dok beletiaq pasai pak dia, dia kata pak dia nuh, pak dia nih. Bla..bla..bla.. Aku pon layan p lah. Sampai turn aku pulak gosip dengan dia. Punya semangat dok cerita nih, tup tup, datang seorang perempuan bawak Kek sambil berkata 'Happy Birthday!!'. Aku pon tercengang terus bangun dari kerusi. Tiba-tiba aku nampak muka pompuan ni macam nak kenai tak kenai ja. Eh, GURL!!! i miss you oke, *bisik hati aku. :( urmmm sobs sobs.. terharu.. Dia datang bawak kek.. Kak Long tersengeh-sengeh kerang busuk kat situ sebab berjaya menipu aku hidup-hidup! erghhhh, mcm nak ligan kak long kat situ. tapi dengan mengingatkan keadaan sekeliling. Terbantut niat aku..Buat pertama kalinya lakonan piah berjaya menambat hati aku dan aku memang tak perasan langsung. Sbelom ni, kalau dia nak belakon, mesti dia nak tergelak or something like that. Nanti aku bagi award kat hang noh. Tehee, tiup lilin then ptong kek. :) Wahh, best saat-saat tu walaupon kita sambut tiga orang ja.. Aku hargai sangat. Kak Long bagi kad kat aku. Comey ouhh, dia buat sendirik. hehe kreatif jugak hang ni kadang-kadang piah hoi.. Al-maklom lah, dah lama tak jumpak. Macam cerita lah. haha. fun baby ! 

 
Ni kek Gurl yang bagi. Thanks. Okey, kat kek tu ada tulis *Jgn marah aku lg..hehe. Haaa, tahu pon saya marah awak ! Hilang ja tau.. babab nak?? Okey, aku tak marah hang dah. Janji jangan buat dah tau ! (>_<) Thanks Zira sebab support Pizza Hut. aummm ! i like :)







A big thanks to Siti Fairuz and Nur Hazirah because you have made ​​my life so wonderful. I love you so much my baby! tetttt! haha.

Okey, ni nak sambong cerita pulak. Nak dijadikan cerita, hari ni jugak aku dapat berita terkejut tergempaq. OMG! (T_T) Masa kami bertiga tengah asyik bersembang, tiba-tiba ada phone call dari H****. Dia ajak jumpak, aku cakap okey ja. Lagi pon kami memang dah hbes makan. First tu dia ajak karaoke. Then keadaan macam jeles ja kan. So, tukaq plan. Lepak dataran. Lagi pon aku memang nak jumpak dia and nak tahu cerita sebenaq-benaqnya. Then, kami pon gerak la p kat dataran. Dalam masa yang sama. Minyak dah dekat E dah. Nak tak nak, kena p isi minyak dulu lah. Okey then dalam perjalanan, kami bertiga dok potpet-potpet lagi. Banyak sungguh cerita nak diceritakan. Sampai dataran, ambik-ambik angin dulu.. Then H**** called cakap dia ada kat bla bla bla... Dah jumpak, so..aku pon mula la bertanya itu ini kat dia. Dia pon start bercerita perkara sebenar. Wahhh, terduduk aku dengaq cerita dia. Nak nangis pon ada. Tapi aku tetap chill lagi. Bertahan Koko, bertahan !! Selepas semua sudah diceritakan. Aku pon puas hati. Aku pon balik. Hantaq Gurl dulu, then balik rumah. Dah hampir lewat malam. Anak dara tak elok kuaq lewat-lewat sangat. HAHA :p

*Thanks, berita itu hadiah hari jadi i yang u telah bagi kat i. Thanks sangat-sangat. I akan INGAT sampai bila-bila. Jaga diri, hiasi peribadi bro :)





No comments: