Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Wednesday, April 27, 2011

Dilema cik Koko


Hello readers :) Whoaa, hari ni aku nak share sket dilema aku kat hampa hampa hampa semua.. Okey, :( act aku ada masalah ni. Okey aku tau, manusia mana tadak masalah kan? Tapi saja la nak buat terok sikit. Hurmmmmmmm, *mengeluh panjang. Aku ada masalah kerja, kewangan, kawan, cinta. What? cinta? haha lebih kurang la nok.. pasai feeling-feeling nih. :) heee.. Masalah kerja dengan masalah kewangan kira sekali la noh. Sebab kalau tak kerja, tak dak kewangan lah kan? Gaji ? Grrrrrr...pada aku, tak cukup dengan apa yang aku dok buat slama sebulan tuh. Bukan nak muhung, tapi sungguh. Cuba hampa keja kat situ tengok. haha. *promotion ka? Okey serious, kerja aku sama dengan orang yang kerja full time kat situ. tapi gaji aku tetap part time. Memang la aku keja part time. Tapi tak dak beza kan? Nak brenti? hahaha giler kau? aku nak makan apa kalau brenti? Tak kan aku tak beli barang keperluan untuk aku sendiri? Jenoh bela la.. haha Nak buat macam mana? tahan ja laa.. Next, masalah kawan, errrr nak cerita pon pening. So, aku habaq yang mana boleh ja la noh? Nak ikotkan klu sembang pasai bab kawan ni, memang sampai esok pon belom tentu habes type. Now, terus terang aku cakap. Aku ingat aku ada empat BFF. ternyata aku ada satu ja BFF. Dengan jujurnya aku cakap, gambaq hampa still aku letak dalam purse aku. Muka depan cek.. Even aku ada bf ka, tak dak bf ka.. Hampa tak penah lekang dalam purse aku. Tak cukup muka depan, aku selit gambaq hampa celah2 tempat letak duit kertas plak. Amboi, banyak aihh muka hampa. Setiap kali aku nak beli apa-apa, mesti aku nampak hampa dulu. Tapi bila aku nilai balek. Hanya sorang ja betoi-betoi BFF aku. Yang sorang tu dah jumpak BFF lain, oke fine.. Maybe setakat tu ja persahabatan kita but kita still kawan. I mean kawan biasa. :) Yang sorang lagi, entah hilang kemana tatau. Sikit pon tak tanya khabaq. Buat tak tau ja. Kawan ka macam tu? Bila perlu ja dia tegoq. Mungkin dia pon nak ikot jejak sorang lagi yang tadi tu. Semakin hari aku rasa jauh dengan hampa. Hurmm, dulu aku selalu pikiaq macam mana nak satukan kita berempat balek. Macam-macam cara dah aku buat. Tapi still tak menjadi. Mungkin hampa pon tak mau bersatu balek. That's why tak pernah menjadi. Bertepok sebelah tangan tak kan menjadik kan sygs? So, hari demi hari aku pikiaq dan aku decided, okey fine.. biaq semua tu berlalu. Biaq jadi kenangan antara kita ja. Tapi aku still tak kesah kalau hampa hampa nak kita macam dulu balek. Aku terima dengan hati yang terbuka wahai my ex-BFF :) Aku cakap macam ni bukan bermakna aku buang hampa. Aku cuma anggap hampa kawan, bukan sahabat. Sahabat aku hanya satu dan dia ialah Nur Hazirah bt Rahman. Yang lain. aku dah anggap macam kawan biasa. Yeahh, aku dah declared yang aku sekarang ada sorang ja BFF. Kepada dua orang lagi tu, yang pernah menjadi sebahagian dalam hidup aku seketika dahulu, aku ucapkan Good Luck. Semoga hampa happy dengan apa yang hampa buat dan semoga hampa dapat kawan yang better dari aku k? Jangan terok dari aku tau.. Jaga diri walau kat mana pon hampa berada. Aku sayang hampa weh! Sayang sangat-sangat! Nak lupa hampa tu, tadak la.. Tak terdetik pon nak lupa hampa. Tapi aku cuma nak hampa happy ja. Klu hampa kawan dengan aku sekali pon, tapi tak happy. Baik tak payah kan? Aku tak mau paksa-paksa ni. Am i right honey?? :) Now, I think I should find a new BFF maybe. haha.. Yeahh A new BFF.. Okey, ini masalah cinta pulak. Wahhh, bercinta ka cik koko nih? hahaha lebih kurang tergolong dalam masalah tu la. Tak dak la bercinta pon sebenaqnya. Tak  tau nak mula macam mana sebab benda ni terlalu complicated. Yang tau hanya teman terdekat sahaja. Dan masalah cinta aku ni jugak terlalu peribadi bagi si dia iaitu Mr. AZ. Semoga aku mendapat petunjuk dan jadikan sesuatu yang indah disebalik hikmah ni. Okey keep it secret.. Yang tu ja yang mampu aku cerita. haha Lepas semua masalah ni aku dapat, mai pulak masalah my Kak Long dah tak kerja sebumbung dengan aku. Ohhemmjii...Ada sebab-sebab tertentu. Whoaaa, macam nak nangis.. ;( So, lepas ni aku dah jarang meet dengan dia. Klu boleh pon hari rabu ja. Ya lah, aku cuti hari rabu.. Okey, nak masuk tidoq dah. Stakat ni ja aku dok potpet potpet. Lagi pon anak dara tak elok tidoq lewat-lewat. haha See you soon (-_-) zzzzzzz...

No comments: