Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Saturday, December 25, 2010

Badminton is our fav game .

Tiba-tiba aku nk cerita psai aku dgn Si Piah Looser nih main badminton :)) Okeh, skarang kami selalu p men badminton. Suka hati kami ja men kat mna pon. Dapoq blakang rmh aku pon kami redah! haha Aku boring gila kot dok rmh. So, aku teringat la kata ayah aku ada racket and shuttlecocks badminton. So aku seludup masuk ambek beg badminton dia tu. Aku sembunyik lam bilik. haha Then aku msj Piah ajak dia men esok tu. Ptg esok kami p men la kat taman rimba. Port besa kami. Apa? awat tak men dlm court badminton?? haaa suka hati dri kami lah! (padahal bajet tak ckop) haha men la tmpat awam. Dapat hirup udara nyaman sket. Tp kdng2 semak! Buleh noh depa p date situ. tmpat org senam jugak dia nk bercintancintun. Lama kelaman, kami pun menjadi pelanggan tetap taman rimba. Org hat slalu dok p jog stu pon dah knai kmi dah haih! Pada satu hari tu, sedang aku asyik main smbil dengaq lagu. Masa tu lagu Poco-poco kot keluaq. Ada seorang mamat nih memanggil nama aku. Seolah2 berbunyik begini ---> Kokoooo!!! Tudia. mana kuat pon. haha Aku pon menoleh dan terpandang dia! Aku senyum dan berkata 'Eh! F***** ! Dia senyum balek. So, aku dgn exitednya angkat peace dan melambai2 kearahnya. Seolah2 aku ni obses gila dgn mamat tuh. Then dia senyum dan sambung dia punya senaman tuh. Aku tgok Piah! Piah tgok aku! Piah kata 'Weh, hg knai ka mamat tu?' So aku bls lah 'Laaa, tu kan F*****' dgn confident yg tinggi aku blas. Piah kata balek 'Yaka? Awt lain ja aku tgok'. Aku bls balek 'Hg kn rabunnnnnn' pnjng ja aku tarik! hahaha. Tiba2 aku pon pnggil mamat tu dgn nama dia td F*****!!! Dia kaleh, aku tnya la 'Mai soqang jaka?' Then dia ckp padia tatau. Tak dengaq. Then dia dok angguk2. haha padia la mamat nih. Tiba2 dia mai kat kami. Aku pon senyum ja la kan. Dah member! Makin dekat dia mai, makin lain muka dia. Makin lagi dekat dia mai, makin berubah wajah dia. Sekali lg, Piah tgok aku, aku tgok Piah. Dari jauh aku dengaq mamat tu kata 'Panaih aihh hari ni' Aku maseh lagi tersenyum. Seperti biasa, dah member kan? Agak jarak dalam 10meter dia dgn aku, muka aku jadi cuak, jadi kelam kabut tak tau nak buat pa kat situ. hati aku berbisik. Siapa mamat nih? kahkahkah Piah gelak kat aku guling2. Aku silap orang kot wei. malu terok kot. Naharam! mna nk letak muka wei. rugi tk bawak plastik hri tu. Tidak boleh gak sumbat muka. Aku dh la tgh minum ayiaq msa tu, yg Si Piah ni dok gelak. Sekali tersemboq ayiaq yg ada dlm mlut aku tu. haha Cepat2 kami belah dari situ. Mamat tu jalan straight melepasi kami. Piah tak hbeh2 dok gelak kat aku. Malu ya amat kot. Piah kata 'Silap tak rakam kejadian tadi. tidak leh upload kat fb' hahaha. Sumpah malu terok wei. Tk penah kot aku jadi cm tu. Buat friendly buleh. :)) Tapi aku pon heran, mamat tu seolah2 knai aku jugak. Smpai dekat ja dia truih jln straight. Tah2 dia pon silap org pa. Tp cmna la aku boleh dengaq dia panggil nama aku? Act, dia sebut apa? haha Selepas smpai rmh. Aku n Piah sembang2 kosong, Ayah dia da smpai ambek dia balek. Aku pon tk tau nk buat apa, p la on9 sat. Abrupt, my mom yelled 'Adekkkkkk! mana hg letak handphone hg?' Aku pon heran la. Whats going on? Tetiba ja jerit2. Mak aku bg fon dia kat aku then aku tgok kat screen, Piah talifon. Dia cakap cm ni 'Weh koko!! hg tertinggai phone hg kat tmn rimba, ada sorang mamat tunggu hg kat sna. CEPATTTT' Aku pon dengan buat muka heroinnya capai kunci motor. Brommm.. broommm. rempit gila kot aku time tu. Dlm perjlnan, aku wish, harap2 la bkn mamat tadi yg silap org tuh. Sempat lg make a wish. :)) Smpai ja sana, masa tu dah magrib. Aku pon tercari2 la mana mamat tuh. Aku ternmpk soqang mmat nih duduk. Aku p kat dia. Dia tgok aku, aku tgok dia. Dia tnya aku 'Ni awk punya ka?' smbil senyum. Then aku ckp, 'yup' senyum jugak. Dia bg kt aku then dia kalut2 balek. Tak sempat aku nk bg duit or say something. Aku just sempat ckp 'Thnks'. Aku bwk mtor p kat dia. Sekali lagi aku ckp 'Terima kasih la yea' smbil senyum2. Dia angguk dan senyum. Itu ja yang sempat aku ckp. Dia pon kalut ngat aihh. Nk p mna tatau. haha. Tiba2 phone bunyik. Incoming call from Mummy. Dia kata 'dapat jumpak?' Aku kata 'haa.. da jumpa dah'. *Act mak aku risau takut jadi apa2 kat aku, sbb aku p dgn kalut2. Dia pon tak ikot aku. Dah la mlm dah. Aku p soqang plak. Takut la mna nk tau. Trick org jantan kaa kan? Alhamdulillah aku selamat dan phone aku oke. :) Btw, kepada mamat yg Jujur tuh, thnks byk2 oke. anda sgt baik. Payah nk jumpa org yg sgt sgt jujur mcm anda *boleh buat menantu pa?. Aku pon tak berapa nk cam sgt muka dia. Dlm gelap gelita plak kan. Tapi klu anda jumpa sy kat mna2. Jgn lupa tegoq nah..For sure sy belanja anda mkn Pizza Hut. Betoi, tak tipu!! *Aku pon tak sure la sama ada mamat hat silap org tu ka dak! haha. Piah crita balek cm na bleh dia tau kta phone tertinggai. Mak piah kol aku sbb dia kol phone piah tak angkat. Then mamat tuh kol Mak Piah balek. Tapi Piah angkat, sbb nama aku yang naik kat screen. Mamat tu tnya sapa punya owner phone ni. Yg si Piah ni ingat aku tukaq soqa dah! haha jadi soqa laki-laki. Dari situ la dia dpt tau. Skali lagi aku nk kata, 'Jujurnya lelaki itu' :))

'Si Piah Looser' :))


Ni cerita hari lain pulak. :)) Seperti biasa..kami main kat tmpat yang sama, diwaktu yang sama. Besalah, kat tmpat cm tu kan byk org dok exercise. Mamat2 tough mesti la ramaikan? Hahaha, hari tu aku tk tau la kenapa Piah hilang fokus. Aku ayik menang ja .Lg pon sbelum ni aku mmg menang. :D Pantang ja orang lalu mesti dia hilang fokus, tambah2 g makcik yg selalu gayut phone tu. Haha hari2 gayut sambil jog. haha makcik tu buley buat noe?? Sambung cerita piah balek, rupa2nya ada mamat bju Merah sedang excercise disitu. Haha, ptut la hilang fokus. Harun toi hg Piah ! Aku ya..ya.. ja main dgn penuh semangat, hg buleh noe p jeling2 mata dgn dia. Sempat menggatai noh. btw, kawan kpd Si Bju Merah tu pon oke what. haha Aku pon turut menggatai. Ni kes jangkit kat Piah la ni. haha. ;)) Start dia kalah terok dgn aku, aku pnggl Piah 'Si Piah Looser'. Gelaran baru dia oke :)

No comments: