Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Monday, June 13, 2011

'NOBODY PERFECT'



Assalamualaikum semua.. Whoaa hari ni cuaca banyak elok. Eh, sorry guys :) Hari ni aku nak story pasai 'NOBODY PERFECT'. Buleh ayat mcm tu darlings? Okey peeps. Ni aku nak habaq la kat hang ni. Amboi cik akak, sedapnya awak mengaibkan kawan saya. Hello, please check up ur KISAH SILAM tu dulu nah..jangan ikot sedap mulut awak ja nak kata kat orang. Pandang balik kisah kisah awak tu dulu. Baru nak menilai orang tu macam mana. Awak mengata orang macam awak tu MISS UNIVERSE ja kan? ^_^ Sebenarnya, hang tak dak kena mengena pon dengan life aku. So, aku agak pelik kenapa hang masuk campoq hal aku. Hurmm but, its okey :) Aku bukan nak backing kawan aku ka apa. Kadang-kadang kalau salah dia pon, aku marah dia, aku basuh jugak dia, aku bersuara dengan dia. Cuma benda tu hampa tak nampak ja. Aku tak berpihak dia kalau dia salah. Sebab aku tak mau kawan aku bergadoh dengan orang. Sudah sudah la tu cik akak weh! Masing-masing jaga hal sendrik. Yaa, saya tahu dulu BFF saya, perangai dia macam mana. Aku kenal dia since TADIKA lagi nah. Cuma rapat masa mengenah atas ja. I've heard everything about her. Maybe dulu perangai dia something like annoying BUT, you must know that annoying tu lah yang membuatkan kita belajar dari kesilapan masing-masing. Manusia membuat kesilapan kan? Hang pon ada kesilapan hang kan dalam hidup hang? No need for me to mention here because i'm not like you. Aku tak mengaibkan orang. At least, I take ur  mistakes as a lesson to me.  Aku tak heboh macam hang nak bagi satu fbians baca. Dan jangan sampai satu tahap aku lost control. Jangan tanya kenapa aku aibkan hang terok-terok. Hang just stay diam-diam dengan hang punya seangkatan. Sebelum terlupa, kawan hang sekarang ni pon, pernah KUTUK hang kaw-kaw nah dulu. Standart manusia lah kan?? See, there is nothing to say when we back to the past ! People make mistakes okay. Seburuk mana pon perangai kawan aku, aku tetap boleh terima denga hati yang terbuka. Tak macam SESETENGAH orang tu, kalau kawan dia buruk sikit ja dah tak mau kawan, dah tak boleh tahan, dah mula benci. Sampai bila PERSAHABATAN tu nak kekal?? Habaq mai?? Aku bersyukur, sekurang-kurangnya aku ada kawan yang sanggup mengangis sekali, sanggup susah sekali, sanggup korban untuk aku. Aku nak tanya, HANG ADA ?? Hampa tak nampak semua tu, hampa nampak keburukan orang ja. Dia kawan aku weh, aku tau hati dia macam mana. Haa cik akak, jagalah dri awak dan seangkatan awak tu. Fyi, dia susah sket nak dijaga. hehe :D jaga diri hiasi PERIBADI beroo! Aku dah malas nak bergadoh pasai benda bodoh ni. Aku dah semak dengan hampa. Tolonglah, bawak haluan masing-masing dan buat macam kita tak pernah kenai. Masing-masing tunding jari sapa paling buruk, aku paling elok. Hello cik akak, NOBODY PERFECT okay ? (-_-)

No comments: