Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Wednesday, January 12, 2011

Sebelum saya hilangkan diri, saya ada permintaan...


Hey all.. :) This entry is for my Zirlko sunshine. :)) Act, aku ada permintaan sebelum aku hilang selama 3bulan akan datang ni. Yaa.. 3 bulan tak lah begitu lama, tapi aku nak spent time dengan hampa. Atleast terubat jugak rindu aku nanti. Boleh kan sygs?  Mungkin lepas aku pulang, kita masing-masing sibuk dengan nak sambung belajar. Susah kita nak lepak sekali nanti. So, aku harap sebelum aku hilang, aku nak buat semua ni dengan hampa. OKEY ?

Tengok wayang sesama okey ? Bukan senang dapat tengok wayang sekali. Kadang-kadang salah sorang mesti ada hal or halangan. Kita tengok wayang banyak-banyak kali nah? Tamau sekali ja. wee :p


Buat BBQ jugak ! Nak hubungan kawan kita lebih rapat. Nak cipta kenangan ni bersama hampa :( Supaya kita lebih sayangkan friendship kita. Muahmuah for you !


Main bowling jom ? Dah lama tak main bowling.. Haha saya tau saya akan menang >_< (bangga) Tak sabaq nak tengok sapa yang nak jadi Looser.. :D see you !



Karoake bersama-sama jugak nah?  Bubuh dalam 3 , 4 jam nah? Biaq sampai lebam habeh mulut :p Sampai nak tutup karoake tu pon tak pa. :))


Jom pi photoshoot sedaih dua ! Buat kenang kenangan sayang ui.. :)) 3bulan kot ta jumpak. Nak bergambar bersama kamu :(


Jom kita ber-picnic. Nak bersantai bersama awak. nak gosip-gosip dengan kamu semua. Sambil lepak santai kita makan-makan. Gelak kuat-kuat pon tak pa sebab tempat tu open :)


Sebelum saya hilang, saya ada sesuatu nak bagi untuk kamu. Nanti saya bagi nah? Simpan tau.. simpan sampai bila-bila. Jangan bagi hilang. Klu hilang, i will kill you! Tengok benda ni kalau rindu saya nah. Jaga macam kita jaga FRIENDSHIP kita ni okey?

I'll miss you <3

Aku nak buat semua ni sebab nak cipta kenangan sebelum aku hilang. Nanti bukan senang nak jumpak dah. Kalau ada peluang pun, mungkin lambat lagi. Boleh kan syg? :( Semoga permintaan aku ni tercapai. I love u more than u know okey. So, hold my words and keep it in your hearts.

No comments: