Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Monday, January 03, 2011

Hang kecik-kecik tak mau *******, besaq-besaq menyusahkan orang!



Huh ! Aku dgn Piah hampir-hampir kena ragut. Masa tu kami nak p cari kerja. Aku tengah kusyuk bawak motor, Si Piah ni duduk kat belakang dok buat apa tatau. Masa kat traffic light jalan lencong barat. Tiba-tiba aku rasa nak pesan kat Piah, suruh dia pegang beg elok-elok. Takut kena ragut. So, aku pun pesan la dekat Piah. Piah pon pegang dgn eloknya. Tak boleh bubuh dlm sit motor. Sebab penuh dgn baju aku n Piah. qalek punya qalek, tiba-tiba aku dengaq Piah jerit. Aku pusing belakang then nampak jantan tu cuba nak tarik beg aku. Piah dgn jantan tu dok berebut beg aku. Muka jantan tu mcm geram gila ja tak dapat nk tarik beg tu. Jantan tu sengsorang dia ja. Aku terperasan ada sorang mamat nampak kejadian tu then dia berhenti tgok kami, aku rasa dia dengaq Piah jerit kot.. Masa tu jalan sunyi, tak ada org lalu. Pandai jantan tu atoq ! Then dah nk smpai kat traffic light 1 lagi kat depan nu, dia lepas beg aku then dia pecut. Sebelum tu, aku sempat lagi 'woi' dekat dia selepas aku tekejut tgok dia nk ragut beg tu. Then selepas jantan tu berambus! mamat tersebut pun berlalu. *maybe dia tgok kami dah selamat kot. Alhamdulillah, semua okey :) Thanks Allah! selamatkan kami berdua. Berbalek pada cerita tadi, apa yg dalam hotak aku ni pkiaq, klu mamat tu dapat ragut beg tu, for sure aku ligan dia sampai dapat. ingat aku tak boleh rempit ka? Nouvo LC tak nouvo LC sgt la, aku ligan dia sampai dapat, masa aku tengah ligan dia, aku nak jerit kuat2 sambil bawak motor 'PENCURIKK, PENCURIKK, PENCURIKK' biaq semua orang ada kat jalan raya tu tau yang aku ni tengah ligan peragut! haha jerit nama pencuri tp peragut. arhh apa-apa jalah ! Aku tak sempat nk hapai number plat dia sbb aku dok kaleh belakang tgok Piah oke ka dak. Naseb bek dia sorang ja, klu 2 org? tak ka lesap beg aku n Piah. Sejak tu kami dua jadi trauma klu nampak orang yang seakan-akan jantan tuh ! Tak sangka pesanan aku tu ada hikmahnya... Picture ataih tu tak berapa  nak sama la. Kami kena ragut ataih motor then peragut tu sorang ja.

Pesanan kepada jantan Si Peragut tu : Hey you ! watch out, Kedah tak besaq mana. Pusing mai, pusing p aku akan jumpak hang jugak! Double looser! Tajuk ataih tu sesuai untuk hang :))

No comments: